Până la urmă sunt sau nu reale reducerile?

Mă tot dau pe net de niște ani buni și, de când am descoperit magazinele online, încă nu am ajuns la o concluzie sigură cu privire la reduceri, promoții, chestii. Vrea magazinul să câștige niște clienți oferind reduceri adevărate sau totul e doar marketing și prețurile reale sunt suficient de mari încât să aibă de unde să scadă?

Au fost nenumărate discuții pe bloguri și Facebook cu privire la integritatea anumitor reduceri online însă, ca în orice altă discuție în contradictoriu, au fost 2 tabere: cei ce spun că sunt false și cei de țin cu magazinul. Shop-urile mereu au găsit explicații (destul de logice, de altfel, dar ce ți-e și cu marketingul din ziua de azi…:)) ce țin de fluctuații de prețuri, curs valutar și tot felul.

Dacă vreau să cumpăr ceva de pe net și am banii, îl cumpăr chiar dacă e sau nu la reducere. Îmi licăresc însă ochii atunci când văd ”Redus de X lei” și mă gândesc că de diferență pot să mai iau ceva deși n-am stat niciodată să urmăresc prețurile și să cercetez pentru a concluziona dacă e sau nu reducere.

Nu pot să dau un verdict nici din propria experiență și nici din auzite. E cert însă că, cel puțin psihologic, treaba cu reducerile merge foarte bine. Parcă ne bucurăm mai mult să credem că am economisit nu știu câți lei decât dacă luăm produsul la exact același preț dar fără o sumă mai mare tăiată în fața lui.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *