O mișcare bună de la BCR

Spread the love

Au trecut deja niște luni bune de când mi-am deschis cont la BCR, pachetul X-Teen, iar sistemul lor de mobile banking continuă să mă enerveze de fiecare dată când trebuie să transfer bani cuiva sau să verific diverse chestii pe la cont.

De ce mobile banking? Fiindcă internet banking n-au vrut să-mi dea. No, cum să-i dai si net, vrei să cheltuie banii aiurea? Cam asta cred că-i mentalitatea celui ce a bagat în reguli treaba asta, fără net banking la pachetele pentru minori.

În urmă cu câteva săptămâni intru pe site-ul BCR pentru niște informații și descopăr și un formular pentru a solicita internet banking. Boon, asta-mi trebuie. Completez și aștept să fiu sunat.

După câteva zile – o săptămână mă caută cineva de la BCR să-mi spună să merg la bancă să semnez contractul. Mai întreb o dată dacă e adevărat căci atunci când am deschis contul nu au vrut să-mi dea și mi se spune: ”da, da, mergeți și cu un părinte să fiți sigur”.

Aia e, mă duc la bancă și mi se spune că POT să primesc internet banking la pachetul x-teen bcr dar DOAR de prin IANUARIE 2016. Ok, ignor faptul ca tipa de la telefon mi-a zis că se poate și acum și încerc să mă bucur că în scurt timp n-o să mai fiu limitat la jegul lor de mobile banking care pe lângă faptul că e down în 50% din timp, e și al dracului de neprietenos și greu de folosit.

Dacă vrei să le recomanzi prietenilor articolul, apasă unul dintre butoane.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *